9 Ağustos 2012 Perşembe

Öğrenci Affı Duyurusu


                                                  6353 SAYILI  AF KANUNU (6111 SAYILI KANUNA BAĞLI)


12 Temmuz 2012 tarih ve 28351 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren 6353 Sayılı Kanun’un  11.maddesi ile 2547 sayılı kanuna eklenen Geçici 63.maddesine göre,
25 Şubat 2011 tarihine kadar Üniversitemiz birimlerinde hazırlık dahil bütün sınıflarda intibak, önlisans, lisans tamamlama, lisans, lisansüstü öğrenimi gören öğrencilerden , kendi isteğiyle ilişikleri kesilenler ile yurt dışındaki üniversitelerden yatay geçiş yaptıktan sonra yatay geçişleri iptal edilenler dahil, terör suçundan hüküm giyenler hariç her ne sebeple olursa olsun ilişiği kesilenler ile bir programı kazandıkları halde kayıt yaptırmayanlar istemeleri halinde Fakülte Dekanlıklarına Enstitü, Yüksekokul ve Meslek Yüksekokulu Müdürlüklerinetranskriptlerini de ekleyerek bir dilekçe ile başvuruda bulunacaklardır.

Öğrenciler ilgili birime başvurularını eğitim-öğretim başlamadan en az onbeş gün önce yapmaları halinde ilk eğitim-öğretim yılında öğrenimlerine başlayabileceklerdir. Daha sonra başvuruların değerlendirilmesi bir sonraki eğitim-öğretim yılı için yapılabilecektir. Başvuru için süre sınırlaması bulunmamaktadır.

Bu kanun 25 Şubat  2011 tarihinden sonra ilişiği kesilen öğrencileri kapsamamaktadır

           İlgililere duyurulur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder